Zamkowo-radiowa akcja wymiany kartek zima – trzecia edycja 2024

Zapraszamy na trzecią edycję wymiany kartek świątecznych!

W erze cyfrowej, gdzie spora część komunikacji odbywa się online, można by przypuszczać, że nikt już nie pamięta o wysyłaniu tradycyjnych kartek.

Tymczasem jak się okazało nasza akcja spotkała się z pozytywnym odzewem wśród jej uczestników.

Dlatego tez po raz trzeci chcemy zaprosić wszystkich na analogową akcję wymiany kartek lub pocztówek z innymi słuchaczami i załogą Zamku.

W dzisiejszym świecie, w którym jesteśmy coraz bardziej zapracowani i zabiegani, często nie mamy czasu ani dla siebie, ani dla bliskich i przyjaciół, którzy często rozsiani są po całym świecie.
Dzięki tej akcji mamy możliwość aby pielęgnować tę piękną tradycję, oraz aby poprzez ten mały uroczy gest, sprawić ogromną radość odbiorcom.

W tym roku za grafikę i losowanie odpowiada Luisa (zdjęcie do grafiki wykonał redaktor Galik), natomiast adresy zbiera Kaja.

Zasady rejestracji:
1) Rejestrujcie się tylko wtedy jesli naprawde chcecie wziąć udział w tej akcji.
2) Rejestracji można dokonać wysyłając mail o tytule:
„Zamkowo-radiowa akcja wymiany kartek – zima 2024”
na adres: kaja_f@poczta.onet.pl
3) Pamiętajcie o podaniu swoich danych osobowych z adresem oraz ilość pocztówek, które chcecie wysłać 1- max.2
4) Kartkę lub pocztówkę należy wysłać do każdego z przydzielonych odbiorców.
5) Przestrzegajcie zasad Savoir-vivre w korespondencji, szanuj innych — nie wyzywaj, nie obrażaj, nie hejtuj.
6) Wasza pocztówka (lub koperta) musi zawierać dane nadawcy, które zostały podane podczas rejestracji
7) Koszt udziału to kartka/pocztówka i znaczek.
Chyba, że macie chęć stworzyć sami coś kreatywnego jak: rysunek, szkic, farby, collage, zdjęcie, itd.

Kartki należy wysłać do odbiorcy jak najszybciej, a najpóźniej w pierwszym tygodniu grudnia tak, aby doszły na czas (czy to w okresie Świąt, czy też na powitanie nowego roku).

Info: zgodnie z zasadami dotyczącymi polityki prywatności wszystkie dane łącznie z adresami zostaną trwale usunięte po zakończeniu akcji (najpóźniej do końca roku).

Termin rejestracji na akcje upływa 15 listopada 2024.

Do 20 listopada 2024 każda z osób, które się zarejestrowały dostanie wiadomość na mail z informacją kto został przydzielony.

Przydział osób będzie przypadkowy. W zależności od tego ile osób będzie brało udział, może zdarzyć się tak, że odbiorcy i nadawcy będą się nakładać, czyli kartkę wyślemy do kogoś kto również wyśle do nas.

Wa razie pytań lub wątpliwości, napiszcie mail.

Jeśli po zakończeniu akcji będziecie chcieli opublikować zdjęcie otrzymanej kartki, bardzo chętnie.

Zapraszamy do udziału w zabawie!